fbpx

Hyvän asian bränditeko

Koulut ovat taas alkaneet ja kadut täyttyvät pienistä reppuselkäisistä kulkijoista. Mainostoimisto Powerpanda ja painotalo Makerspoint toteuttivat yhteistyössä #jarruta -kampanjan, jossa yli 100 kylttiä kiinnitettiin turkulaisten alakoulujen lähistöille ja tien ylityspaikoille ennen koulujen alkamista. Kampanjalla tähdätään autoilijoiden ja muiden tiellä liikkujien asenteisiin ja muistutetaan varovaisuuteen pienten tielläliikkujien hyväksi.

”Meillä Makerspointissa ja Powerpandassa on paljon isejä ja äitejä töissä, joilla on huoli lapsen turvallisuudesta koulutiellä. Markkinoinnin ammattilaisina, halusimme laittaa oman lusikkamme soppaan turvallisen koulutien hyväksi. Tämä oli osaltamme hyvän asian bränditeko, kertoo yhtiöissä vaikuttava Juuso Anteroinen.”

Kylttien kiinnittäminen keräsi paljon huomiota osakseen ja monet ohikulkijat tulivat juttelemaan ja palaute oli erittäin kannustavaa.